Wat is het beste wasmiddel voor witte was en wat is het beste wasmiddel voor bonte was? Als het even kan met een lekker geurtje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.5K

Het beste antwoord

Volgens kassa het huismerk van de lidel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lidl en Aldi wasmerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toch vind ik die echt niet lekker ruiken!

Andere antwoorden (11)

Sunil color voor de bonte was en Sunil voor de witte was, het ruikt heel lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Robijn ruikt heerlijk en ik krijg mijn wasgoed er goed mee schoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon het merk van aldi of lidl nemen en dan ook de wasverzachter van dat merk want die ruiken echt lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Uno-wasmiddelen van Aldi worden hoog gewaardeerd door verschillende tests. Je hebt de flessen voor de witte, bonte, maar ook donkere was. Vooral de fles voor de bonte was (oranje fles) ruikt erg lekker. Ik vind het heerlijk als mijn frisgewassen was hangt te drogen. De prijs is héél redelijk en je krijgt een grote fles. Winst! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik al jaren Tandil van de Aldi.
Witte en gekleurde was zijn zuiver en ruiken fris.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt bij de Hema vloeibaar wasmiddel in flessen voor witte, zwarte en bonte was. Zijn prima. En maar 2 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wasmiddelen van de lidl komen inderdaad als beste uit de test en zijn niet zo duur. Ik vind ze alleen echt niet lekker ruiken, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ik zweer zelf altijd bij robijn en ariël. Ik gebruik robijn stralend wit voor de witte was en ariël color vloeibaar voor de donkere was. Het wast bij mij altijd prima schoon en ik vind het heerlijk ruiken! Ik koop dit altijd op voorraad als het in de aanbieding is, dus ben ook niet zoveel kwijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dasty van de wibra. Erg handig in portieverpakking met daarin waspoeder, vlekverwijderaar, antikalk en een absorberend doekje dat kleuren opneemt. 4 in 1 dus. Kan zó de wasmachine in!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me handig!
Ik gebruik voor mijn witte was robijn stralend wit met een schepje Vanish oxi action crystal white.
Voor mijn bonte was gebruik ik Robijn color.
En mijn wasverzachter is: Robijn zacht als zijde.

Ook omo vindt ik goed te doen.
Het is prijzig maar ik sla altijd in als er een aanbieding is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Robijn is inderdaad heel lekker qua geur maar ik moet zeggen dat dash ook een hele lekkere geur heeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gebruik altijd ariel voor bont en wit ruikt lekker maar stop je wasmachine niet te vol en droog indien mogelijk buiten
en voor een geurtje gebruik ik de wasverzachter eigen merk van de carrefour deze ruikt echt ongelofelijk lekker