HG zonnescherm-, dekzeil- en tentenreiniger wie heeft hier ervaring mee?

Helpt dit middel echt en zou ik niet gewoon een sopje kunnen maken ipv het HG middel te kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (2)

Ja het spul werkt echt. Een sopje met groene zeep werkt ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je sop zou gebruiken bij een stof die waterdicht moet blijven, is de stof gelijk zo lek als een mandje.

Wij hebben een de Waard tent. Er wordt zelfs gewaarschuwd geen bellenblazende kinderen in de omgeving van de tent te laten spelen. Dit kan bij een sop-bubbel een lekkage geven.
Wij (eigenaren van De Waard tenten) maken de tent schoon met een hogedrukspuit en een borstel. Gaat geweldig goed. De tent blijft dan gewoon waterdicht en is schoon.

Ik heb geen ervaring met HG voor dit doel, ofschoon ik wel vertrouwen heb in al hun andere producten.
Ivana