Wc ontstopt, waar moet ik de ontstopper laten?

Rare vraag, zullen jullie denken, maar waar moet ik de ontstopper laten nadat ik de wc er net mee heb ontstopt? Ik ga hem niet terug in het kastje zetten, ik heb er namelijk mee in de pot zitten woelen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schoonmaken dat ding.
En terug zetten waar het stond. Of gooi je ook je schoenen weg, als je in de poep getrapt hebt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is wel een verschil tussen een wc ontstopper en schoenen, beetje flauwe reactie dit...

Het beste antwoord

Afspoelen (desgewenst met chloor om te ontsmetten) en in een schoonmaak emmer laten drogen en eventueel daar definitief ook bewaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, ik ga het gelijk doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chloor desinfecteert niet.
pure alcohol wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, maar ik heb Wikipedia aan mijn kant. http://nl.wikipedia.org/wiki/Chloor_(element)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem lysol om te desinfecteren als je geen chloor wilt gebruiken.

Andere antwoorden (6)

In de tuin misschien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de meterkast, daar staat hij niet in de weg.
of in je schuur als je die hebt.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Rieneke1
13 jaar geleden
bedankt marion, wat wordt er toch veel gemind de laatste dagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi rieneke ...ik weet t niet, ben nog maar heeeeeeel weinig op g.v.
ik vind het een kindersite geworden ...een opvolg site voor sesamstraat ...
verschrikkelijk domme vragen zie ik verschijnen, en daar heb ik geen zin meer in ..
Rieneke1
13 jaar geleden
er staan best nog wel leuke vragen hoor marion, maar je moet je idd door een berg onzin heenworstelen om ze te vinden :s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tss marion61, en dat zeg jij, met jouw avatar? Die past toch keurig? :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha hippo, ja je hebt gelijk, maar het is mijn kleindochtertje...
@rieneke ja klopt, maar voor je een serieuze vraag hebt gevonden!!!:-(
ik heb het daar nu te druk voor..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie plek, +.
Aangezien het onhygiënisch is raad ik je aan een nieuwe te kopen of deze grondig te reinigen. Je kunt hem reinigen door de wc meerdere malen achter elkaar door te trekken en de ontstopper met het water al spoelende weg te krijgen. Lukt het niet dan kun je het beste een nieuwe kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je de ontstopper zelf doorspoelen? Dan heb je gegarandeerd een verstopt toilet en kan je weer opnieuw beginnen met een nieuwe ontstopper. Raar advies hoor. Van mij dus ook maar een min.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent waarschijnlijk niet zo pienter of wel? Er staat één woordje verkeerd namelijk weg moet schoon zijn. Je gaat dat toch niet door de toilet spoelen.. Anyways schijnbaar zijn er meerdere mensen hier die een woordfoutje niet appreciëren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begreep wel wat je bedoelde. En tja, je hebt mensen erbij zitten die zo flaue zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een nieuwe kopen bij elke verstopping? Dat lijkt me niet erg noodzakelijk, handig of milieuvriendelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annigje ik weet niet hoe vaak jouw toilet verstopt? Mijn tip gebruik minder wc papier of spoel eerst door voor het afvegen. Mocht het alsnog verstoppen en je ontstopper is smerig en schoonmaken door middel van afspoelen lukt niet, dan gooi je hem toch weg want wat moet je nu met zo'n ransig ding. Voor €1,50 heb je een nieuwe bij de Action en ze worden gewoon gerecycled.
Grondig schoonmaken en laten drogen.

Een zelfde oplossing is voor poep aan uw schoen,
schone luier geven, vogelpoep op uw jas , kind wat
braakt in uw huis.

Een beetje volwassener aanpak van dat soort dingen dus. U kunt ook alles gelijk bij de vuilnis zetten en nieuw aanschaffen.

Ik zie het al voor me, u laat uw kostbare diamanten ring in de toiletpot vallen en wordt voor de keuze gesteld, pakken en schoonmaken of doorspoelen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenwoordig laten ze steeds hun mobieltjes in de toiletpot vallen en die vissen ze er dan ook weer uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL :+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 het is allemaal geen vergif. gewoon schoonmaken dan is er niets meer aan de hand.
enkele opties zijn : muurkast, wc, schuur, zolder, ergens waar hij niet opvalt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst goed schoonmaken, dan een plastic zak eromheen en vervolgens in de meterkast i.d. zetten.
Tenminste, als je vaker een verstopte wc hebt. Zo niet, dan kun je hem ook weggooien.
En een nieuwe kopen voor de gootsteen.