Hem gewoon te dragen. Zorg voor dat je hem echt buiten de deur draagt, ervoor dat je m bijvoorbeeld een uurtje tijdens het stofzuigen
hebt gedragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pak een emmer en doe er heet water in en doe dan je shirt er in lukt wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na het wassen nat weghangen scheelt ook een hoop geloof ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
na het drogen hem strak opvouwen en er een poosje op gaan zitten anders onder en stapel boeken leggen dit werkt ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je doucheruimte flink warm en vochtig is, dus na het douchen, of eventueel eerst met de douchekop de tegels een tijdje besproeien met alleen heet water, je shirt op een hanger in die ruimte ophangen. Een tijdje later zijn de kreukels weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel simpel goed ophangen en direct ophangen als het uit de wasmachine komt.Als het droog is dan met je handen strijken.Ik doe dit zelf altijd met t shirts werkt echt probeer maar eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De shirt wassen in de machine en centrifugeren op maximum
1000 toeren. Direct een paar minuutjes in de droogkast leggen
en nog vochtig ophangen. Als hij bijna volledig droog is, slechts nog een heel klein beetje vochtig ,hem al wrijvend opplooien.
Je kunt hem nog even op de radiator leggen en dan kan hij de kast in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
glad maken met je handen en "s nachts onder je matras leggen.