Hoe krijg je een touwtje dat uit een sportbroek of zwembroek is getrokken weer terug in de broek?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
40.3K

Het beste antwoord

je trekt het touwtje er helemaal uit, en bevestigt een veiligheidsspeld aan het eind.
je hebt nu houvast om het touwtje weer door de tunnel te geleiden.
Rieneke1
13 jaar geleden
anneliez
13 jaar geleden
of een haarspeld ;)

Andere antwoorden (2)

Een veiligheidsspeld aan het touwtje doen, dit in de broek doen en zo kun je het makkelijk doorschuiven naar het andere gaatje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Breng het touwtje aan in de tunnel met behulp van een elastische rijgpen en trek helemaal door tot het uiteinde van de tunnel.