Als ik een tablet gebruik blijft er wel eens poeder achter in de glazen en bij losse poeder heb ik dit niet omdat ik er dan minder in doe dan dat je normaal hebt met een tablet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Tablet geef minder troep. Tip: bij niet volle vaatwasser, tablet in 2en breken (tip van verkoper Expert).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een volle vaatwasser gebruik ik ook een half tablet. Mijn vaat is altijd prima schoon!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Poeder zou volgens verkoper beter zijn dan tablet.

Bij gebruik van de tablet ( waarvan men bijna 1/3 moet afbreken) omdat er van alles te veel aanwezig is, moet men, ook volgens de verkoper, toch nog regelmatig zout en spoelmiddel bij doen. En probeer eens die tablet te breken, een hele klus. Zuiniger is het dus al zeker niet.

Verder hebben niet alle vaatwassers een speciaal programma voorzien om een tablet te mogen gebruiken.
Er bestaat nu ook al de oplosbare (vloeibare tablet)

Probeer beter zelf wat uit op verschillende manieren.
En vergeet niet om de hardheid van uw water na te gaan, dit speelt hier namelijk een grote rol.
Meer hierover zou je in de gebruiksaanwijzing moeten
kunnen terugvinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
poeder,want in een tablet zitten ook bindmiddelen in,en tabletten die in oplosbare plastic zitten,is ook niet goed voor de machine,al word het wel beweerd