hoe krijg je waterkringen uit witte gordijnen

dit zijn gordijnen uit de boot en door waterlekkage zijn er kringen in gekomen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
14.7K

Het beste antwoord

een paar uur weken met tabletten om een kunstgebit te reinigen, dan wassen met een wit-wasmiddel en een schepje Oxi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Gewoon wassen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En daarna zou ik ze ophangen, niet in de droger stoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de kringen er met gewoon wassen niet uitgaan zou ik ze wassen met Ecfa wit van Biotex.

Biotex Echfa Wit
Het beste middel om aangekleurde, vergeelde of vergrauwde witte weefsels weer smetteloos wit te krijgen. Biotex Echfa Wit werkt bovendien ook uitstekend als vlekkenmiddel en verwijdert probleemloos thee-, koffie- en zelfs wijnvlekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak gaan waterkringen met wassen er niet uit
wat je kunt doen is het volgende.
De gordijnen in spuiten met Dasty,te koop bij de wibra.
Inspuiten dan is warm water zetten,en de volgende dag uitwassen.
Zo heb ik al heel veel vlekken weg gekregen,ook oude vlekken.