waar koop je waterzakken zoals in het ziekenhuis

Myn zusjes Lora(nne) en Lilly zijn heel ziek ze hebben even in het ziekenhuis gelegen en nu mogen ze naar huis ze hebben wel zo'n waterzak nodig waar kan je dat kopen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (5)

Ik weet niet wat voor zakken je bedoelt, maar als het iets is dat ze in het ziekenhuis hadden, kunnen ze je daar vast wel vertellen waar je het kunt kopen. Misschien bij de thuiszorgwinkel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet precies wat je bedoelt met zo'n waterzak, maar als ze het echt nodig hebben krijgen ze die mee van het ziekenhuis, of anders weten zij waar je die kunt aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je een warmwaterkruik?
Zo'n rubberen ding.
Verkopen ze bij de drogist.
Maar ook bij de Wibra zag ik ze liggen, compleet met hoesje.
Je hebt ze in allerlei kleuren en met leuke hoezen in de vorm van beestjes enzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je met waterzak zo'n zak bedoelt wat aan een paal hangt en middels een spuit/naald je lichaam in moet? Denk niet dat je dat thuis überhaupt mag hebben. Anders kun je het eens navragen bij je huisarts, het ziekenhuis, of de apotheek. Even bellen dus.
Maar als je met waterzak zo'n ding bedoelt waar je heet water in doet? Dat heet een kruik. Dat kun je overal kopen. Kruidvat, xenos, zeeman, wibra, zelfs sommige supermarkten hebben dat....
Succes! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan eventueel thuis een infuus krijgen (dat is zo'n 'waterzak' aan een paal) maar dat wordt dan altijd door het ziekenhuis geregeld in samenwerking met de huisarts en wijkverpleging.
Het meest waarschijnlijke is een warmwaterzak. Vraag goed na hoe warm de kruik mag zijn. Te warm is ook niet goed.