Hoe kun je het beste je was ophangen op de droogmolen? De kleine dingen aan de binnenkant, en de grote aan de buitenkant is het meest logisch.

Maar droogt het op die manier wel het beste? Ik heb wel eens dat het buitenste droog is maar het binnenste niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.3K

Het beste antwoord

Ik hang het kleine spul aan de binnenkant en de groter en dikkere spullen aan de buitenkant. Als de buitenkant al droog is haal ik die er af, dan hangt het binnenspul weer aan de buitenkant..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Grote dingen aan de binnenkant, kleine dingen an de buitenkant, maakt het geheel veel stabieler, en alles wordt gelijktijdig droog!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kleine dingen aan de binnenkant, en de grote aan de buitenkant is het meest logisch.
Maar dan precies andersom, want je wilt niet dat de kleine dingen door de grote dingen uit de wind gehouden worden. Snappez vous?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste is als je dat doet als het droog is buiten...
Hoe je dat ophangt is van geen belang... Water lost op in de lucht en wordt afgevoerd... Wat wel van invloed heeft is als je het uit elkaar hangt dat het droogproces sneller verloopt... Dus hoe groter het uitgehangen volume aan kleding, hoe sneller het drogen verloopt...

Maar na verloop van tijd wordt alles even droog... Droog is droog...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Behalve als het vanwege de hoge vochtigheidsgraad niet wil drogen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja behalve als het regent, en behalve als je de was ophangt in een grote aquarium...
Geef de ruimte aan de was. Een regel er tussen dus. Ik vnd het het meest handig om echt klein goed, sokjes e.d. op een apart rekje te hangen. Gaat het dan regenen dan kun je die zo naar binnen dragen. Het grote spul is dan zo weg.