waar koop je: een borstel met een dunne laag soort van tegenderichting vilt erop om stof van je kleding af te halen?

..en dan bedoel ik dus niet die rollers.

Toegevoegd na 11 minuten:
blokker hema v&d h&M hebben het niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb er pas nog één bij de Blokker gehaald...misschien waren ze (tijdelijk) op?
Het wordt verhaarseizoen voor onze viervoeters : ze zullen er vast héél snel weer zijn!

Het beste antwoord

De borstels die jij bedoelt zijn bij Blokker te koop, soms bij de Action.
Ivana
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
,

Andere antwoorden (2)

De Hema is doorgaans goed uitgerust voor dit soort dingen. Je kunt ook Blokker of Marskramer proberen, of een meubelzaak, die hebben ook vaak accesoires.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die borstels verkopen ze meestal in het rood.
Meestal waar er ook veel gerief wordt verkocht om te poetsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja klopt (van die rode onderkant)..waar zou ik nu moeten zijn