Hoe maak ik mijn autostoel die helemaal onder de wienermelange zit het beste schoon?

de stoel is van stof

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Bij Halfords is bekledingreiniger te koop. Het is een bus met schuim dat je op de stoel moet spuiten (eerst klein stukje proberen). Het vuil trekt in het schuim waarna je het eenvoudig kunt verwijderen. Daarna de stoel goed laten drogen.

Wellicht kun je de bekleding los krijgen en kun je deze wassen in de wasmachine, maar doe dit wel heel voorzichtig om te voorkomen dat de hoes krimpt en vervolgens niet meer past.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Autoreinigingsdoekjes voor bekleding gebruiken! Bij de Halford (en volgens mij ook Aldi ofzo) te koop. Werkt perfect!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even aan de dealer vragen wil ook wel eens helpen, ze maken vaak bekleding voor occasions schoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat doen niet alle dealers zelf, soms/vaak laten ze het doen door gespecialiseerde bedrijfjes.
google maar op:
autopoetsbedrijf en je plaatsnaam.
Er zijn bekledingreinigers in de handel, speciaal voor auto-interieurs, je zou het ook met een stoomreiniger kunnen proberen (maar wel voorzichtig, niet te lang (te heet) op 1 plek blijven en niet te vochtig laten worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De suiker uit de koffie los je op met warm water. De koffie los je op met glycerine. Niet te lang wachten, anders lukt het niet meer.
Ivana
13 jaar geleden
Bij een autobekleder of autopoetsbedrijf laten shamporellen dan spuiten ze je bekleding nat met een reiniger en zuigen al het vuil+water eruit en is je stoel weer als nieuw maar waarschijnlijk wordt ie zo mooi schoon dat je de rest van je bekleding ook wilt laten doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik van St Marcus, verkrijgbaar bij de betere doehetzelfzaak, wel goed naspoelen. Ook te gebruiken voor gewone stoelen van stof
Succes