Hoe zou ik parfum lucht uit mijn handdoeken kunnen krijgen?

mijn dochter heeft een flesje parfum in de badkamer laten vallen en de parfum opgedept met een handdoek, die ze bij de andere handdoeken in wasmand heeft gegooid.
Alle handdoeken stinken nu naar die parfum, ik heb ze al gewassen maar ze ruiken nog steeds heel sterk naar de parfum.
Hoe zou ik die lucht er weer uit kunnen krijgen?

Toegevoegd na 1 dag:
gelukkig het is eruit! heb ze gewassen met azijn toen even in de droger en de hele dag buiten gehangen met die harde wind;)
allemaal een plusje van mij

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Was ze nog een keer en voeg dan tijdens het spoelen een kop azijn toe. Droog ze op een lage temperatuur in de droogtrommel, en hang ze dan nog enkele uren buiten.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien allemaal uithangen aan het openraam,
of aan een wasrek in de tuin/balkon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog een keer wassen, met alleen schoonmaakazijn.
Het is een kwestie van tijd, het moet er uitslijten.

Je kunt ze ook telkens weer in de droogtrommel laten 'luchten'.