Badkamertegels vloer mat zwart hoe krijg ik vlekken eraf ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor vlekken ?

Het beste antwoord

ik heb zelf ook van die mat zwarte tegels.
bij mij zat er een soort grijs/ witte waas op, (nog van het voegen en kalk) maar dan gevlekt. maar het helpt nu nog steeds om kalkaanslag te verwijderen Ik kreeg dit voorheen ook met geen mogelijkheid of middel weg.

Wat bij mij goed heeft geholpen is zeep. gewoon wat je in zo'n emmertje koopt bij de drogist. het heet goudzeep je moet het zelf oplossen in koud water. Hiermee je vloer flink schrobben en daarna droog vrijven. De eerste keer zag ik al resultaat maar na een keer of 3 was het pas echt weg. daarna kan je het gewoon eens in de zoveel tijd doen. Het kost nog geen 2 euro, dus zeker het proberen waard! Daarbij krijgen je tegels gelijk een mooie mat glans.

Hoop dat het voor jou ook werkt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

met warm water en een scheut azijn, eerst goed in laten trekken en dan met een schone emmer water met een goede allesreiniger schoondweilen..klaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haal maar de gele Dasty van de wibra
twee euro de fles.
Probeer het maar het werkt echt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Quik and brite, helpt ook echt! (nadeel is dat je de rest van de vloer ook moet doen omdat de plek dan te schoon wordt :p)