kan het verwarmingselement van de wasmachine kapot zijn als de cv op storing gaat?

Als ik de wasmachine aanzet geeft de cv ketel een storing!
Dit ging altijd goed. Het snoer heeft geen stekker maar gaat in zo'n contactdoos die je aan moet zetten (touwtje, rood lampje..) voor gebruik. Zou het verwarmingselement kapot zijn? Was is koud al het uit de machine komt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Antwoorden (3)

Het verwarmingselement van jouw CV heeft niets te maken met de centrale verwarming.

Het lijkt me waarschijnlijker dat je CV en je wasmachine op dezelfde stroomgroep zijn aangesloten en dat er ergens een klein stroompje loopt dat er niet hoort te lopen. Als jouw ketel daar gevoeliger voor is dan je wasmachine, kun je een foutmelding krijgen.

Waarschijnlijk kan een elektricien je probleem wel oplossen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt inderdaad alsof er iets in je cv ketel kapot is waardoor hij geen warm water meer afgeeft.. maar weet het niet zeker natuurlijk! misschien kun je via deze site : http://www.cvketel-weetjes.nl/artikelen/offerte-cv-ketel/aanvragen.html een geschikte monteur vinden.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sluit je wasmachine aan op een andere groep.het kan zijn dat de lagere spanning je ketel verstoord