De auto goed luchten en wat soda op de vloerbedekking strooien deze nemen de nare lucht weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bakje met actieve koolstof (dat voor aquariums) verkocht word onder de achterbank zetten.Dit absorbeert alle geurtjes.Het is hetzelfde als die geureitjes die men in de koelkast legt,deze werken ook met actieve koolstof.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met SoSafe Vanille Fris wordt de geur direct afgedekt en wordt de oorzaak chemisch afgebroken zonder schade aan de bekleding of vloerbedekking te veroorzaken.