ik heb een vlek in een shirt ik heb gehoord dat de sneeuw die er uit kan halen maar moet ik het dan nat of droog in de sneeuw leggen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het droge shirt met de vlek op de sneeuw leggen. Desnoods iets er bovenop leggen zodat het goed in de sneeuw drukt. Dit een nachtje laten liggen en de volgende dag is de vlek weg.

Let wel: Niet alle vlekken gaan er in de sneeuw uit. Het moeten wel vlekken zijn die je normaal met wassen er ook uit kunt krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Droog, want het nat laat de sneeuw smelten.