Volgens mij zorgt het er vooral voor dat de ramen vetvrij blijven of worden. Aan een vetvrij raam kan minder goed condens (water) hechten en is het raam als het binnen warmer wordt sneller schoon.

Toegevoegd na 12 seconden:
(schoon in condensvrij)

Toegevoegd na 1 minuut:
Het doekje is min of meer hetzelfde als een brillendoekje. Het bevat microvezels die vetten makkelijk opnemen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Daarnaast kan je de anti-condens doekjes ook gebruiken om snel de condens af te vegen. Door de microvezels kan het ook veel vocht absorberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is, zit er nog een middeltje in. Ik was benieuwd wat dat middeltje deed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De anticondensdoekjes die ik ken zijn droog - op basis van microvezel - of er zit een ontvettende stof in zoals alcohol. Misschien zijn er andere ideeën. Ik ben benieuwd.