Waar kan ik een gebruiksaanwijzing vinden voor afvoerontstopper / gootsteenontstopper ?

Toegevoegd na 23 minuten:
Ik zoek eigenlijk iets waar alle wettelijke voorschriften opstaan.

Toegevoegd na 31 minuten:
Ik bedoel niet de 'plopper' maar de vloeistof in een fles.

13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geniale foto.
Annswers
13 jaar geleden
dank je Bailey

Het beste antwoord

Ik gebruik zelf HG gootsteenontstopper.
Heb net even op het etiket gekeken. Daar staat op 1 a 2 kopjes in de gootsteen gooien en dan een half uurtje laten staan. Daarna doorspoelen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Succes.

Toegevoegd na 40 minuten:
Hieronder heb ik nog het veiligheidblad toegevoegd.
Is dat wat je bedoeld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik geef een tip: Gooi niet teveel of in je wc of ergens anders in als het niet meteen werkt. Dan knalt je wc namelijk kapot of in iedergeval je hoort een knal en dan zitten er scheuren in je wc.en valt hij uitelkaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik eerst eens een mechanische ontstopper. Ploppertje op de gootsteen, eventuele overloopafvoer luchtdicht afdekken met een natte doek en ploppen maar. Een verstopte WC buis ook eerst eens mechanisch ontstoppen met een trekveer.

Toegevoegd na 3 minuten:
of is dat wat je bedoelt in the first place: een gebruiksaanwijzing voor EEN gootsteenontstopper. In dat geval antwoord hierboven. Een keer of vijf stevig induwen en lostrekken should do the trick.