Wat te doen bij een vlek/beschadiging door anti-kal op een granieten vloer ?

ik had een fles anti-kal op de grond staan achter de toilet pot , de fles is gaan lekken en heeft een zeer vervelende plek achter gelaten en heeft volgens mij de bovenste laag van het graniet afgehaald.
Iemand tips of truuks ........... of is dit niet meer goed te maken ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Je kunt het eens proberen met een polijstmiddel, verkrijgbaar bij bouwmarkten en ijzerhandel.

Als je een schuurmachine hebt kun je daar vrijwel altijd een vacht bij krijgen, deze kun je op de voet van de machine plaatsen, hier gaat het wat gemakkelijker mee.
Een roterende machine geeft het beste effect.

Na het polijsten de vloer schoonmaken met warm water en allesreiniger.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

oei wat zonde, maar je zou het eens met een olie kunnen proberen.
wie weet krijg je hem weer glimmend.
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer het met azijn...even azijn op een doek en deze op ie plek deppen..
graniet is erg hard dus je haalt er niet zomaar een laagje vanaf....