Zijn er tips om een grote ruimte met stenen vloer snel te verwarmen in de ochtend?

Zijn er tips om een grote ruimte met stenen vloer snel te verwarmen in de ochtend? Onze woonkamer is 's nachts ijskoud in de winter als we de verwarming 's nachts laag zetten. Opwarmen (helaas nog niet automatische thermostaat) duurt naar mijn idee soms gewoon 45 min-1 uur eer het een beetje aangenaam is (19-20*C). Zijn er misschien tips om een ruimte snel te verwarmen in de winter?

2 jaar geleden
in: Energie
1.4K
tinus1969
2 jaar geleden
De thermostaat vervangen (kosten circa 100 euro + arbeidsloon) is waarschijnlijk de goedkoopste oplossing.

Antwoorden (2)

's Nachts de verwarming minder laag zetten. houd het op 15 - 16 graden.
2 jaar geleden
paulus811
2 jaar geleden
Vind je dat ' minder laag'? Dat is gewoon steenkoud!
leg onder een kleed een verwarming deken, of laat vloer verwarming aanleggen