Zijn de klus-producten van de Action goed genoeg voor kleine klusjes?

Ik woon sinds een half jaar op mezelf en grote klussen, laat ik natuurlijk doen door echte klusjes mannen. De kleine huis, tuin en keukendingetjes wil ik toch proberen om zelf te doen. Maar het materiaal is best kostbaar en ik begrijp dat een boormachine natuurlijk van een goed merk moet zijn, maar vroeg me af of bv. een hamer en wat spijkers en een schroevendraaier en schroefjes bv. van de Action ook goed zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Ja hoor die functioneren prima als je er geen hoge verwachtingen van hebt, maar zoals je zelf al aan geeft heb je dat niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die spullen die jij noemt zijn uitstekend te gebruiken,
en lekker goedkoop.
Met b.v de verf van Action heb ik geen ervaring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die spullen zijn ideaal voor jouw situatie. Duur gereedschap is alleen maar nodig als je er veel gebruik van maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je iets af en toe maar hoeft te gebruiken dan zijn goedkopere spullen inderdaad prima. Wat betreft gereedschap: "Neus" regelmatig eens door de zg."2€ of 5€-bakken" bij de grotere doe het zelf zaken. Daar kun je dan vaak voor weinig toch heel goed klein gereedschap vinden. Voor verf/behang zou ik zeggen: aanbiedingen zoeken van "huismerk" artikelen van bijv. Gamma, Karwei of Hema (!) Is niks mis mee en scheelt veel geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring met de Action-spulletjes: prima voor normaal gebruik. Ook de schoonmaakspulletjes en het keukenspul zijn prima.

Dat geldt NIET voor de lampjes of elektronische artikelen, die vallen heel snel uit elkaar van ellende. Daar kun je beter een paar euro meer aan uitgeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan prima, maar ik haal het meestal bij de gamma beetje afwisselend.