Knagen muizen door muizenstop heen? Zoals wordt verkocht als muizenverdelging?

zie: http://www.muizenval.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=1_14&products_id=14

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

Muizenstop wordt NIET verkocht als verdelgingsmiddel.

Het 'stopt' de gaten en kieren dicht waardoor ze naar binnen komen. En ze kiezen meestal de weg van de minste weerstand. En het zal dus niet snel voorkomen dat ze hier doorheen willen knagen.
Maar als ze erdoorheen willen knagen, dan kan dat gewoon, en daar gaan ze ook niet dood van.

Toegevoegd na 36 seconden:
Ze noemen het op de site die je gaf ook 'weringspasta' en geen verdelgingspasta.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies. Muizen knagen door de gekste en dikste dingen heen. En ratten nog erger.

Andere antwoorden (3)

Het zou niet moeten kunnen want dit is er speciaal voor gemaakt dus zou het ze wel tegen kunnen houden.

ik zou gewoon normale klemmen zetten dan ben je er zeker van dat je er geen binnen hebt.

succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het maakt het moelijker voor de muizen om binnen te dringen, maar het is zeker niet waterdicht. Vergelijk het maar met een goede, stevige fietsslot: als een dief het wilt, dan krijgt hij deze uiteindelijk wel open. Echter, hij verspilt liever niet teveel tijd en steelt dan liever de fiets van jouw buurman, die minder goed op slot zit.

Zo ook met muizenstop: de muizen gaan ergens anders heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit product zorgt ervoor dat er geen muizen meer door DIE kieren gaan die u dicht kit. Let echter wel op dat dit product gebruikt moet worden met kitspistool.
Ook is dit artikel alleen te gebruiken voor kleine kieren.
Mocht u grotere kieren willen dichten dan kan dit worden gedaan met purschuim icm staalwol. Deze 2 producten verkopen wij al jaren tegen muizen gaten. Door de staalwol kunnen ze niet knagen en purschuim is zwaar giftig voor ze.
Dit is echter niet om muizen te verjagen of uit te roeien, dit is allen om de gaten te dichten zodat ze op die plek niet meer binnen kommen.