Hoe verwijder je oude restanten sierpleister op kozijnene zonder dat je de verflaag aantast en alles moet gaan schilderen.

Appartement gekocht waar op diverse kozijnen al 10 resten van sierpleister op zitten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Sierpleister is namelijk niet oplosbaar, dus je kunt het op geen andere manier verwijderen dan te krabben of te schuren, waarna je de kozijnen opnieuw moet lakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens -op de meest veilige plek- met spiritus / alcohol.