Hoe ontstoor ik een relais van 230V (aanstuurspanning)?

Welke onstorings-elektronica kan ik het beste nemen. Die met 2 pootjes
aan een rechthoekig dingentje. Weet iemand hoe die heet?

2 weken geleden
jc54
2 weken geleden
2 Pootjes aan een rechthoekig dingetje. Sat kan een weerstand zijn of een LED of een condensator of een ander electronisch component. Als je een foto kunt plaatsen dan kunnen we mogelijk een antwoord geven.
Wat ontstoren betreft, daat wordt doorgaans een condensator voor gebruikt. Zie o.a. de volgende site:
https://www.conrad.nl/nl/o/ontstoringscondensatoren-0245650.html?refresh=true
Oswald
2 weken geleden
Ja ik zie hier een PWR 209 MC 40/085/56 RC- unit
is deze goed genoeg voor mijn relais van pak een beet 0,7 micro ampère
TurfGraver
2 weken geleden
Wat wil je ontstoren?
Vaak worde geschakelde vebruiker ontstoord niet de relais zelf.
Oswald
2 weken geleden
Ja de relais zelf. Weet het dat dat niet nodig is maar
zit hier wel met een omgeving die storingsgevoelig is. Of heeft dat geen zit om een onstorings-condensator over de 0 en de fase te zetten.
Zo ja welke, kan ik dan het beste gebruiken.
( 27 kilo ohm is de weerstand, 230 v
warmte ongeveer 43 graden. )
TurfGraver
2 weken geleden
Dan zou ik de omgeving ontstoren. :D

Geef als eerste antwoord