Het bitje zit vast in de kop van mijn Makita accu boormachine, hoe krijg ik dit los?

9 maanden geleden
3.2K
ronron1212
9 maanden geleden
Hoezo vast?
Inekez1
9 maanden geleden
Waar zit het bitje precies in vast? Wat voor boorkop heb je?
Dorus
9 maanden geleden
Is niet meer los te draaien
Vortexxx
9 maanden geleden
Een foto zou misschien helpen?

Antwoorden (1)

Een boorkop kan zichzelf ooit zo vast draaien, dat je een bankschroef en een waterpomptang nodig hebt om hem weer los te krijgen. Al dit ook niet meer wil, dan zit er niets anders op dan de boorkop te vervangen.
jc54
9 maanden geleden