Hoe dik is dubbel glas met deze codering: van noordeinde hr++ 12/5 09 000003 1612 0704 x 1244?

Ik bedoel de totale dikte, dus de holle ruimte plus beide glasplaten

10 maanden geleden
1.1K
SimonV
10 maanden geleden
Het lijkt of Dorst Noordeinde heeft overgenomen. Misschien kunnen zij je verder helpen met de codering.
https://dorstglasservice.nl/glashandel-noordeinde/ Bij de notatie van de dikte kom je vaak drie getallen tegen, zoals: 4-14-3. Het eerste getal staat voor de dikte van de buitenste ruit, 4 mm. Het tweede getal geeft de dikte van de spouw weer (14 mm) en het derde getal staat voor het binnenste glas (3 mm).
Maar die waarden kan ik in de genoemde code niet ontdekken.

Geef als eerste antwoord