Kun je laminaat over een bestaande vinylvloer leggen?

12 maanden geleden
1.3K
TurfGraver
12 maanden geleden
Eerste wat ik zie als ik Google.
Je mag de oude vinyl- of linoleumvloer wel laten liggen, maar dan moet je alsnog een ondervloer over deze oude vloeren plaatsen. Houd hierbij weer rekening dat je vloer niet te hoog wordt. Vinyl en linoleum mogen dus meestal wel blijven liggen, maar dit heeft voor de rest geen nut.

Antwoorden (1)

Ja, je kan het vinyl als ondervloer beschouwen. Heb ik al vaker gedaan
12 maanden geleden