Hoe lang van tevoren kun je voorstrijk aanbrengen op tegels?

Ik wil gaan tegelen over tegels en vraag me af of je de voorstrijk ook een aantal dagen van tevoren kunt aanbrengen. Of moet je gelijk gaan tegelen als het droog is?

een jaar geleden
1.5K
TurfGraver
een jaar geleden
Zolang het maar niet vuil of vettig wordt.

Antwoorden (1)

Je kunt voorstrijk direct voor het tegelen aanbrengen op de tegels. Het is niet nodig om dit lang van tevoren te doen.
10 maanden geleden