hoe maak ik een bruine geverniste kast tijdelijk wit?

Het bovenste stuk staat nu nl op een witte kast (de bruine onderkast is te diep voor de gang) en dat is niet mooi.Maar ik wil dat wit ook makkelijk verwijderen als ik terug één bruine kast wil.
Dus een soort verf die ik kan afwassen. moet niet volledig gedekt zijn.

een jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Niet. Je krijgt mss de originele kleur ONGEVEER weer terug, maar er zal altijd kleurverschil blijven met het deel dat je niet verft.
een jaar geleden
Kalkverf zonder primer kan er makkelijk weer af
een jaar geleden
liveisgreat
een jaar geleden
Ah super! dankjewel!