Hoe kan je je kamer zo goedkoop/snel mogelijk verkoelen?

Ja, het is erg warm en weet jij hoe je je kamer zo goedkoop en het liefst zo snel mogelijk kunt verkoelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.4K

Antwoorden (3)

Neem een tafel ventilator, een rooster en diverse koelelementen die bevroren zijn!
Stapel de bevroren koelelementen op het rooster, en zet de ventilator erachter!
Laat de ventilator jouw richting opblazen!
Dit werkt alleen in een kleine kamer!
De temperatuur zal niet schrikbarend dalen, maar voor je gevoel word het even koel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je die mogelijkheid hebt is het goed om ramen/deuren tegenover elkaar open te zetten zodat het door kan waaien. Eventueel kun je een ventilator schuin op een raam richten om wat luchtcirculatie te krijgen.

Voorkomen is beter: zorg dat je op een zonnige dag de ramen dicht hebt en verduisterd, zodat het niet broeierig wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat soms ook wel helpt is je gordijnen wassen en dan nat ophangen.