Hoe kun je afbladderende verf herstellen van een cottage sign?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het is geen kwestie van oxidatie. Een geëmailleerde laag verf laat los van de aluminium ondergrond.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Zoek eens op Annie Sloan krijtverf. Dat schijnt op nagenoeg alle ondergronden te hechten. Ook geschikt voor buiten (schuttingen etc). Kleuren zijn onderling mengbaar tot gewenste tint. En dan aflakken met laquer om te beschermen.
Ik wil er mijn vloer mee gaan behandelen, dus een cottage sign zou ook moeten kunnen. Succes!

Antwoorden (1)

Nagenoeg alles is te herstellen, alleen het een gaat gemakkelijker dan het ander. In dit geval zal de oxidatie eerst helemaal verwijderd moeten worden, vervolgens daar waar nodig opvullen (plamuur) en tenslotte weer op kleur brengen.
jc54