Hoe repareer ik de kapotte hoek van de muur in mijn kamer?

Ik heb een vaak uit woede een stuk van de (uitstekende) hoek van mijn kamer afgeslagen. Nu zitten er superdiepe gaten in de muur op de hoek van mijn kamer. De gaten zijn ongeveer tot 3 cm diep en 6cm breed. Hoe moet ik dit fixen?? Zelf dacht ik aan cement of gips maar ik heb er geen verstand van

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
3 jaar geleden
Probeer ook aan je agressie te werken, dit is niet gezond.

Antwoorden (1)

Maak alles volledig stofvrij (gebruik borstel of stofzuiger om alle resterende deeltjes te verwijderen).
Bevochtig alles.

Gebruik best gips voor pleisterwerk. Lees de instructie op de verpakking nauwkeurig.

Vul de holte op met een plamuurmes. (Eerst met een klein plamuurmes ,5-10cmà,daarna met groot plamuurmes die volledig over het gat gaat )
Zorg ervoor dat de ruimte volledig is gevuld en gelijk getrokken met de rest van de ondergrond.
Laat het nieuw pleisterwerk goed uitharden. De nodige tijd hangt af van de grootte van de herstelling.
Best de dag na de herstelling laatste laagje afwerken.
Eens uitgehard, kan je het pleisterwerk licht gaan opschuren.
Werk tot slot af met de gewenste grondlaag of behangpapier.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
TurfGraver
3 jaar geleden
En volg een cursus:
https://woededebaas.nl/training-woede-de-baas/