Dat is moeilijk aan te geven.
Dit heeft mede te maken met de manier waarop je het gaat gebruiken en de zuiging van de ondergrond. Hardhout zal eerder verzadigen dan zachthout, vet hout heeft minder nodig (of zelfs helemaal niet), dan minder vet hout.
Daarnaast heeft lijnolie de eigenschap zeer traag te drogen (duurt soms dagen), waardoor het raadzaam is de lijnolie te vermengen met terpentine om de droging te bevorderen. Dit maakt het produkt wel veel dunner. Een menging van 1 op 1 is niet ondenkbaar.
Als je dan uitgaat van 2 liter gemengd produkt, schat ik dat je er gemiddeld toch al snel 30m2 mee kunt afwerken.
De bescherming is overigens niet zeer duurzaam, zodat je de behandeling geregeld zal moeten herhalen.
Gebruik je de lijnolie vooral om de houtnerf op te halen, dan speelt dit bezwaar minder.

Lijnolie is in verpakkingen van een halve liter te koop. Misschien is het raadzaam hiermee eerst een proefstukje voor jezelf op te zetten.

Succes!