Je zou bijvoorbeeld eerst alle poten eraf kunnen slijpen. Vervolgens heb je een metalen koker. Deze zaag je op maat (de lengte die langer moet worden). Hierna las je dit nieuwe stuk (verlengstuk) op het gedeelte aan de kruk waar zojuist de poot af is gehaald. De verwijderde poot las je weer aan dit stuk.
4 jaar geleden
TurfGraver
4 jaar geleden
Let wel op stabiliteit.
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
Voor stabiliteit zou je aan de onderkant (10-20 cm van de onderkant) ook weer een koker of iets dergelijks van poot naar poot kunnen verbinden. (Zoals bij een ouderwetse barkruk)