Hoe kan ik de kieren van mijn voordeur wegwerken?

Het gaat mij niet om de lucht die binnenstroomt, maar de beestjes die binnenkomen! Ik word er helemaal kriegelig van. (Goedkope oplossingen voor een arme sturen)
Thanks!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Houten voordeuren werken altijd een beetje en afhankelijk van zomer en winter zullen ze meer of minder kieren. Er zijn rubberen tochtstrips, die je op de deur of het kozijn kunt plakken en die niet alleen de tocht, maar ook het kruipend ongedierte buiten kunnen houden. Daarbij zou je af en toe een dun laagje mierenpoeder als streepje op de dorpel kunnen leggen. Mierenpoeder werkt niet alleen tegen mieren, maar ook tegen andere kruipende insecten. Behalve mierenpoeder is het ook mogelijk af en toe te spuiten met een spuitbus tegen kruipend ongedierte.