Hoe koppel ik radiatoren af van een verwarmingssysteem op stadsverwarming?

In juni betrekken wij onze woning. Deze is aangesloten op stadsverwarming.
Tbv diverse werkzaamheden door de stukadoor moeten een aantal radiatoren ontkoppeld worden. Hoe loop ik dit het beste aan? Bij afkoppelen en straks weer aansluiten?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Er moet een afsluiter zitten per woning van de stadsverwarming. Die zit in je woning of in een centrale ruimte maar meestal in je huis. Daarna kan je de verwarming leeg laten lopen. Laat een loodgieter er naar kijken.