Hoe kan je ervoor zorgen dat de geleiders waar de gordijnen aan hangen ook soepel blijven glijden door de rails heen.?

nieuwe gordijn roede was de oplossing maar is er een grootmoeders tip ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

kaarsvet. Een kaars erlangs halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Smeer ze eens in met zeep!

Toegevoegd na 40 seconden:
Ik bedoel de rails dan hè.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het gaat het best met een wattenstaafje vloeibare zeep die je door de rails haalt.
13 jaar geleden
een beetje werk maar t werkt
de rolletjes een voor een even met vaseline insmeren en t loopt gesmeerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blanke was of vaseline aan de rails en ze lopen als een trein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spuit er seliconesprai op enze lopen weer als vanzelf.
Bovendien niet vettig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Smeerspray is een goed en makkelijk idee. Zorg wel dat de rail eerst goed schoon is gemaakt, anders wordt het een baggerzooi. Goed uitzuigen met een stofzuiger is aan te raden.