wat voor materiaal moet ik gebruiken als bureaumat?

Ik heb een zelfgemaakt bureau van steigerhout thuis staan, maar de verschillende planken, buigingen en hoogtes zijn niet altijd even handig voor mijn pc of om op te schrijven bijvoorbeeld. Ik wilde dus een mat over mijn hele bureau hebben, alleen zou niet weten hoe ik zoiets moet gaan googlen. Er zijn wel van die computer pads, alleen ik heb meer dat idee nodig maar dan groter. Minstens 100 bij 70cm. Een vriend van me had hier ook wel interesse bij dus ik kan eventueel ook wel een rol kopen als je die ergens gezien hebt. Alle tips zijn natuurlijk welkom!

Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt coupons zeil of linoleum kopen bij een woningtextielwinkel. Coupons zijn resten, kleine stukken die voor een klein prijsje verkocht worden.
Zeil is van mindere kwaliteit, linoleum is echt sterk.
dudemeister
6 jaar geleden
mijn zoon heeft een game muismat van een meter lang, toetsenbord en al erop en ruimte om te gamen met de muis
goochel daarnaast eens op ; bureauonderlegger
dan vindt je vast wel iets

Antwoorden (3)

Je zou kunnen zoeken bij bureaustoelmatten of vloermatten. In diverse afmetingen of op maat gemaakt.
jc54
6 jaar geleden
Zeer geschikt is het materiaal, dat ik jaren geleden gebruikte: linoleum. Te koop bij elk fatsoenlijk vloerenbedrijf.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zogenaamd tafelziel kan een oplossing zijn, is een transparant

Is op internet te verkrijgen (vaak iets duurder) maar veelal ook op de markt bij een kraam met tafelkleden etc.