Waarom mislukt mijn slijm altijd?

Ik heb het zo vaak geprobeerd maar het mislukt steeds weer, ik krijg er bijna woedenaanvallen van nu

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik kijk (nl) videos van YouTube over Fluffy slime. Ik heb alle juiste ingrediënten en doe alles precies als zij zeggen. Maar bij mij komt er een witte Fluffy massa uit met lijm brokjes

Toegevoegd na 1 uur:
Ik doe eerst de lijm 1 potje, dan een toren scheerschuim, en dan lenzenvloeistof...

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.6K
bamibal
6 jaar geleden
Dat is natuurlijk onmogelijk te beantwoorden.
Ritsuka
6 jaar geleden
Een woede aanval omdat je speelgoed niet werkt? Hoe oud ben je?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Lenzenvloeistof bevat misschien te weinig borax, koop gewoon een pot hier: https://www.drogistplein.nl/huishouden/chemicalien/tendo-borax-poeder/G6_H27_C1301_P714040/ en dan zul je zien dat het veel beter gaat.

Antwoorden (2)

dit ligt aan je lijm je moet die witte school lijm hebben en de instructies van de video die je kijkt heel goed volgen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Wat is "witte school lijm" en waar kan je die kopen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"Wat is "witte school lijm" en waar kan je die kopen?"
Hij bedoelt de hobbylijm/knutsellijm, het overigens niet wit zoals houtlijm maar doorzichtig.
Samen met mijn nichtje hebben mijn vrouw en ik super goed slijm gemaakt. Wij kochten de ingrediënten bij één winkel. Ze hadden alles bij elkaar staan wat je precies moet hebben.
T was bij zo'n heel erg goedkope winkel die je overal hebt.

Succes