ja. Je zal een bouwvergunning moeten aanvragen. Waarschijnlijk past het niet in het bestemmingspan, als je in een gewone stad woont.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor alle bouwwerken hoger dan 1.50 m. is een bouwvergunning nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeft niet, als je de kas neerzet in een stuk tuin waar je eerst een halve meter hebt afgegraven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SuzyQ in het park heb ik een grot gemaakt die binnen 2,20 m. hoog is, buiten slechts 1.50 m., dan weet je wel waar de rest zit zeker! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo heb ik eens een fietsenschuurtje gemaakt waarin de fiets naar beneden gereden werd
wel opletten met regenwaterafvoer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk pokemon, die heb ik ook gehad, stond wel eens water in, toen ik later een auto had, bleef mijn brommer er maar in staan, jaren later gingen we verhuizen en moest ik alles opruimen, mijn brommer zakte in twee stukken, totaal doorgeroest!
De regels zijn versoepelt, een kas mag niet hoger zijn dan 3m.
Daaronder is geen vergunning nodig.