wat is de beste laminaat ter wereld?

van mijn part in Nederland ? Iemand zei tegen me dat die komt uit Luxemburg, nou dat heb ik nog nooit gehoord maar wie weet misschien is het waar . Maar welke is aller aller beste van de wereld?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Parket, laminaat is nep parket.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
paulus811
7 jaar geleden
en parket is geen laminaat. Nutteloos antwoord!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als het eenmaal ligt, zijn het beide hetzelfde, nl een vloer.
paulus811
7 jaar geleden
Ja en een auto is een fiets, het zijn beide vervoermiddelen...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Precies!