wij hebben een deur dichtgemetseld, na 6x sauzen zie ik hem nog! Hoe krijg ik die deur echt helemaal weg?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Erna55
7 jaar geleden
Je geeft geen informatie wat het verschil met de muur is.
Dat maakt het lastig om te adviseren.
capthavoc
7 jaar geleden
Behang erover en daar nog een (paar)keer over heen sauzen ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat zie je? Als het een hoogte verschil is dan moet je alsnog de muur glad maken, zie je kleurverschil dan is dit op te lossen met Alabastine Muurverf vlekken ( goede isolerende muurverf)

Antwoorden (2)

Een stuk hardboard op maat (laten) zagen over de deurposten heen , zodat het een geheel wordt, scheelt al een heleboel.

Is in mijn vorige huis gedaan met een glazen wand met deur er in. Is één grote hardboard muur overheen geplaatst in 3 delen. Die naden kun je wel weg krijgen / weg werken.

(weet niet meer of dat met plamuur gedaan is, die naden. Moet je maar even informeren bij de bouwmarkt.

Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De hele muur opnieuw stucken.
jc54