Hoe kan ik papier of lijsten op de muur hangen zonder te boren?

Ik heb een muur met structuur, dus washi tape blijft niet zitten en door die gaatjes gaat kneedgum ook niet gemakkelijk weg. De muur is zo dun dat ik er niet in mag boren. Hoe kan ik toch papieren of lijstjes of in ieder geval iets ophangen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Met dikke dubbelzijdige tape. Dat is heel sterk, en als je langs alle uiteinden een strook daarvan plakt dan heeft het (na het verwijderen van de beschermlaag) volgende grip op de muur dat het vele jaren blijft hangen.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Laat dat sporen ahcter als je het later weer wilt verwijderen?
Amadea
7 jaar geleden
Ja, het laat wel sporen achter. Maar met stickerverwijderaar is dat grotendeels te verwijderen, en daarna kan je dat gedeelte een nieuw laagje verf geven.