Hoelang duurt het gemiddeld om 1 m2 houten wand af te schilderen ?

In de garage wordt een houten wand geplaatst. De wand is gegrondverfd bij aflevering. Er hoeft dus niets meer aan voorbereid te worden. Alleen afschilderen.

Toegevoegd na 6 uur:
De drie reacties hebben me prima geholpen.
Het lukt me niet de vraag te sluiten maar antwoorden of reageren hoeft niet meer.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Erna55
8 jaar geleden
Met een roller lukt het binnen 3 minuten.
Nog sneller wanneer je de kantjes niet netjes hoeft te doen.
paulus811
8 jaar geleden
Het maakt wel uit of de wand glad, groeven of structuur heeft, maar 1m2 glad schilder je in 1 a 2 minuten.
tinus1969
8 jaar geleden
Het schilderen zelf kost maar een paar minuten. Reken voor zaken als klaarzetten, verf doorroeren, verfkleren aantrekken, kwasten reinigen, opruimen wat meer tijd.

Antwoorden (1)

Verschild hoe je het wil schilderen met kwast of roller? is de vierkante meter een rechtstuk of met hoekjes en mag je bijvoorbeeld het plafon niet raken waardoor je dus van te voren moet afplakken. Lastig antwoord te geven op deze vraag als het niet wat specifieker is.