Hoe voegen tussen vloertegels opvullen?

In ons nieuwe huis willen we graag een Click-PVC vloer.
Hiervoor hoeft niet de hele vloer geegaliseerd te worden (zoals bij lijm-pvc), maar in de keuken liggen nog vloertegels.
Om doordrukken van de voegen op termijn te voorkomen, wil ik de voegen graag gelijk maken met de tegels.
Hoe kan ik dit het beste doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zou hem toch maar helemaal egaliseren:
http://www.handyfloor.nl/vloer-egaliseren
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Met egaline zoals crea zegt zou ik ook doen. Wel eerst controleren of de vloer waterpas is, anders kan het veel egaline gaan kosten (duur spul) en wordt de vloer aan de lage kant een stukje hoger en dat moet wel weer kunnen met eventuele drempel e.d. Als het allemaal niet zo netje hoeft kan het ook met bijvoorbeeld cement of tegellijm, wel eerst uitproberen of het goed hecht en sterk genoeg wordt.

Antwoorden (1)

het is sowieso prettiger om isolatie onder je laminaat te leggen dus als je isolatie speciaal voor klik pvc legt hoef je de voegen van de tegels niet op te vullen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat klinkt goed. Wat voor ondervloer moet ik dan hebben?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
welke ondervloer je onder klik pvc moet leggen kan ik zo gauw niet zeggen dat moet je ff navragen bij de bouwmarkt