Nelfa
wordt verkocht bij de vakhandel. neem een bewijs van inschrijving KVK mee of heb een goed verhaal klaar, ze willen wel eens moeilijk doen met leveren aan particulieren.
maar dat is een verf voor de professionele gebruiker.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sorry, foutje. Nelfis
Ik heb uitstekende resultaten met watergedragen verf. Deze verf stinkt niet en is snel groog Vaak kan de tweede laag er de zelfde dag er al op. Wel is deze verf moeilijker te verwerken, maar meestal ligt dat aan de verkeerde kwast Als je pas begint te schilderen dan heeft de verf een vreemde kleur , echter na het drogenkomt de goede kleur. Ik heb hier thuis een hardhouten buitendeur mee geschilderd en onze honden springen hier hog al eens tegen op maar de verf blijft prima! Dat is nu 8 jaar geleden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hoi ik vind sigma een goede verf is wel wat duur maar de verf blijft lang goed zitten als je het van te vooren goed ontvet dat kun je het beste doen met sintmark groetjes martin
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb goeie ervaring met histor verf gewoon verkrijgbaar bij de bouwmarkt en ook in alle kleuren