Waar kan ik losse magneten kopen?

Om zelf wat op te plakken. Ik wil liever niet op internet bestellen. Bij de Action kon ik op de site niks vinden en bij de Hema was in de winkel de magneettape uitverkocht en losse hadden ze niet. Bij de Blokker had ik ook geen succes. Waar is het nog meer te vinden? De Big Bazar oid? Iemand ideeën?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (3)

Gammel, Prakzooi, Bricodrama:

https://www.gamma.nl/assortiment/gamma-magneet-20mm-zwart-10-stuks/p/B466564
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
(kantoor)boekwinkels, of misschien speelgoedwinkels
9 jaar geleden
De vraag is een beetje welke magneten je bedoeld?
Ik denk dat je magneet vellen bedoeld.
Op deze vellen kan je dan iets plakken en daarna als (koelkast)magneet gebruiken.
(zie bron 1)
Bij dit bedrijf kun je langs in Amsterdam en/of via hun webshop bestellen.
Ook hebben zij nog andere soorten magneten (hoefijzer, of haak magneet)