Kun je een LED strip vaker aansluiten?

Ik wil een led strip gaan kopen om achter mijn bureau te plakken. Maar ik ga waarschijnlijk over een jaar verhuizen... Dus stel je voor dat ik ga verhuizen, en een nieuw bureau krijg, kan ik dan gewoon een nieuw stuk Ledstrip afknippen, en vervolgens weer aansluiten aan de adapter?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ja hoor, waarom niet?
Als je een beetje voorzichtig doet, kan je de oude ook van het bureau afhalen en hergebruiken.
Of de strip op een latje plakken en die dan aan het bureau vast maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Opzich is dit veel moeite, zeker in het solderen van stukjes gaat al snel heelveel tijd zitten. Maar het kan, ik heb mijne ook verplaatst. Hij zat eerst recht op metaal, en daar zitten nu nog miniscule resten lijm op. Op het nieuwe houten oppervlak bleef hij eigenlijk niet plakken. Maar met kit zat hij zo veer vast. Toch had ik er graag 25€ voor overgehad voor 5 nieuwe meters. Had een hoop moeite gespaard...