Ongeacht of het technisch mogelijk is, krijg je bij het behangen van schroten wel altijd dat er lucht achter het behang komt te zitten daar waar er gleuven tussen de schrootjes zitten. Dat staat niet heel mooi, maar erger nog het maakt het risico dat je er per ongeluk doorheen stoot een stuk groter. Beter niet doen dus. Eerst de schrootjes eraf en dan het onderliggende oppervlak gladmaken voordat je gaat behangen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan wel,maar of het mooi wordt betwijfel ik want ik vermoed dat je de naden blijft zien.
Wil je het toch doen dan zou je eerst de kunststof schroten voor moeten behandelen met een kunststofprimer zodat het behang erna goed vast blijft zitten.