Hoe kan ik kunststof op metaal laten lijken?

Is hier een speciale verf voor? Hoe heet deze soort verf?

Zo ja waar kan ik die halen?

Als iemand mij kan helpen, zou erg fijn zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (2)

Als het gaat om een klein vlak of om kleine vlakken, kan je verf gebruiken uit de modelbouw. In speelgoedwinkels en hobbywinkels zijn diverse zilverkleurige verven te koop, bijvoorbeeld van de merken Revell of Humbrol. Deze verven zijn te koop in kleine potjes, maar ook in spuitbussen.
Plaatje bij antwoord
9 jaar geleden
Er bestaan verven met metaal look, deze kun je kopen in de bouwmarkten en de verfspeciaalzaken. Een ander idee is plakplastic in een stevig, dikker materiaal geschikt voor meubels, ook dit is te koop bij de bouwmarkt.